Enkele bericht bekijken
Oud 14 December 2003, 19:02   #142
chica
Bianca

chica's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar chica
Standaard

Citaat:
Originally posted by koelkast
kijk en dit soort KONT gedraai heb ik dus geen boodschap meer aan.
Reageer er dan ook niet op.

Citaat:
na na in de regels staat niets over wachtwoord weg geven ik geef mijn wachtwoord weg maar hij zou er niks mee doen. en ja er is geen bewijs dat hij in het meiden forum is geweest. en nee die screenshot is vals. En nee die foto's zijn denk ik het meiden forum uitgevlogen.
Nou, gebruik het bewijs, ban diegene van meiden op welke naam die zat, geef hem een OW, dat zou dan dus zijn eerste OW zijn.
Tenminste, dit zou je MOETEN doen als je de regels op zou volgen, en nee in de regels staat inderdaad niets over paswoorden geven en er niets mee doen.

Citaat:
Dat dus niet expliciet in de regels staat dat je je wachtwoord niet mag weggeven en dat het pas strafbaar is nadat ehet misbruikt is kan me gestolen worden.
elk normaal denkend mens snapt dat dit soort dingen te belachelijk voor woorden zijn en dat je als crew en als beheerder je dan niet slachtoffer moet laten worden van je regels. De oplossing is dan niet meer regels maken nee een keer handelen en dat heb ik gedaan. En daar sta ik voor.
Regels zijn er om op te volgen, zo niet-->OW
Schaf die regels af dan, als toch niemand zich er aan houdt, je bent toch beheerder? Doe wat je niet laten kan.
Doe je dat niet, hou je er dan ook aan.
chica is offline