Enkele bericht bekijken
Oud 14 December 2003, 19:24   #150
2-D
The Consultant

2-D's Avatar

Standaard

Ok,
Ik heb er lang over nagedacht over wat ik zou zeggen in dit topic. Het is toch iets wat een precedent zal gaan scheppen tegenover toekomstige bangevallen.

Ten eerste:
Ik ben voor een non-tolerance beleid tegenover trollusers. Ze verzieken express de sfeer en dat maakt het forum minder aantrekkelijk voor mensen die eventueel lid zouden willen worden of voor degenen onder ons die als lid zijn. Ik heb zelf een aantal perioden gehad dat ik niet meer op het forum kwam omdat ik het niet eens was met de manier waarop sommige leden antwoord gaven op een normale vraag of de manier waarop sommige mensen express een ander lid proberen te provoceren tot het maken van flames of door het zelf gebruik maken van flames. Wat Koelkast wil invoeren en waar Youssef voor pleit is uitstekend.

Ten tweede:
Ik vind niet dat een beheerder zijn status mag gebruiken om persoonlijke vete's uit te vechten. Het moment dat dit gebeurd moet deze uit zijn functie ontheven worden en vervangen worden. De beheerder moet objectief blijven en alleen kijken naar de feiten. Drie fouten is een ban. Maar dan kunnen deze fouten natuurlijk niet gefabriceerd worden. Bewijzen moeten kunnen worden aangetoond tegenover de staff en dan kan er een gezamenlijke beslissing genomen worden. Dus niet als een persoon maar als groep. Zo kom je ook naar buiten over als een team dat samenwerkt voor het welzijn van het forum. Nu blijkt dat de staff niet als een blok staan en dat is ook niet goed voor het welzijn van het forum.

Ten derde:
Ik vind het zonde dat Tyskie als forumbaas zijn nek op het blok heeft gelegd door dit topic te openen. Tyskie heeft altijd uitstekend beleid gevoerd. Ar-Tuur kan ik niet over oordelen omdat ik hem nooit heb gesproken of aan t werk heb gezien. Ik ben dan ook geen frequente bezoeker van Sport. De manier waarop Tyskie dit dilemma aan ons heeft voorgeschoteld is niet echt tactvol. Hij had het beter rustiger kunnen brengen of eerst zelfs kunnen overleggen met de staff. Niet zomaar een uitspatting naar buiten toe. Ik kan het ook niet vinden in de keuze om een Poll op te stellen waarin je de leden wil laten kiezen voor een bepaald stafflid. Dit geeft ook een verkeerd beeld van de staff en is ook niet goed voor het moraal op het forum.

Als ik nog meer bedenk dan post ik later wel.
Verder wil ik meedelen dat dit tot nu mijn langste post is op LL.
2-D is offline