Enkele bericht bekijken
Oud 14 December 2003, 19:37   #153
Tyskie
Lid

Tyskie's Avatar

Standaard

Citaat:
Originally posted by koelkast

ADus een bewijs dat ik JoeyB dingen heb zien doen met mijn ogen telt wel als bewijs want verder heb ik die topics natuurlijk meteen gedelete. Ik ga niet die foto's nog eens lekker lopen delen met heel de staff room. (zou niet gepast zijn) dus dan is wat ik zie wel een bewijs maar bij Bartje is dat niet zo.

Welk bewijs heb jij dan gezien van die scholieren gasten die het forum onder spamden? heb jij daar screenshots van gezien? hebben we toen topics bewaard nee tijdens het bannen en zoeken van de gebruikte proxy's mailen en opschonen heb je daar geen tijd voor en er zeurt ook niemand over een bewijs.

Toen BW mensen bande die ie illegaal betrapte op het meidenforum om 2 uur in de nacht heeft iemand daar een bewijs van gezien? nee was niet nodig. er kwam geen rel topic.

Hier zit dus een groot verschil... Welk bewijs heb jij van Bartje gedelete? GEEN. Je geeft aan dat jij hem bant omdat jij hem een troll vindt... Daar is dus geen bewijs voor te vinden, want dat is een persoonlijke subjectieve mening, die naar willekeur riekt...