Onderwerp: Leeftijden...
Enkele bericht bekijken
Oud 14 December 2003, 19:45   #30
AMF
Super Lid

AMF's Avatar

Standaard

Citaat:
Originally posted by Slashdot
Dus stel nu ik ben 17 en m'n meisje 16, dan een jaar later ben ik 18 en zij 17 dus zouden we een jaar geen sex mogen hebben? De wetten zijn hier toch maar onduidelijk en dom over moet ik zeggen...

Ontopic: Ik betwijfel het dat ze zoiets zou doen om mij een plezier te doen, maar jij kan onze conversaties hierover niet weten dus...
Sorrie hor..maar t steekt een heeeel klein beetje anders in elkaar. Je mag seks met haar hebben, wanneer je maar wilt. Pas zodra zij jou aanklaagt is het strafbaar hoor, en in principe komt de seks van twee kanten en hoeft ze je niet aan te klagen

Maar idd..ik vind 13 behoorlijk jong. En daarmee wil ik echt niet zeggen dat jullie er wel of niet klaar voor zijn hoor..(gelukkig) is dat jullie zaak. Maar ik denk dat heel veel mensen die het op jonge leeftijd hebben gedaan er spijt van hebben..en ik vind je behoorlijk onpersoonlijk over je vriendin praten. Net alsof het allemaal alleen om seks draait en zij een soort machine is..idd, t lijkt alsof je met je lul denkt ipv met je hersenen