Enkele bericht bekijken
Oud 14 December 2003, 20:36   #158
koelkast
ubergruber

koelkast's Avatar

Stuur een bericht via AIM naar koelkast
Standaard

Citaat:
Originally posted by theo tank
Kijk dit soort infantiele reacties van een beheerder typeren nu het huidige beleid van ll.com..
Duidelijk zwaktebod, dat je mijn post gedrag beoordeelt terwijl je zelf twee weken niks van je hebt laten horen, maar wel alles gelezen hebt (naar eigen zeggen)? Ik lees ook een stuk meer dan dat ik reageer, ik denk dat ik slechts op 50% reageer van wat ik lees.
tja ik kan moeilijk bewijzen of ik iets wel of niet lees vrees ik. hersen chirurgie is zo ver nog niet.

Citaat:

Dat je het gebrek aan bewijs weer op mij gaat afschuiven, onder het motto "z'n vriendjes helpen" "relschopper" enz zegt meer over jou dan over mij.
Feit blijft dat jij alleen opduikt in rel topics en in de grond trap topics buiten sport.

Citaat:

Als je hier nou gewoon met bewijs komt tegen Bartje, dan zal je mij absoluut niet horen. Wat die zogenaamde vriendjes van mij zijn echt niet heilig, ik vind alleen wel dat ze een gelijkwaardige en eerlijke behandelingen genieten en niet de dupe dienen te worden van een persoonlijke vete die er nu gaande is.
Lees eerdere reply. die bewijzen zijn bij andere mensen ook nooit getoont omdat het gaat om dingen die niet op schrift staan en ik kan je daardoor van deze zaken geen copy zenden. Van zowel de gebande Forza als JoeyB als bartje kan ik geen screenshot sturen met kijk hierdoor is deze user gebanned dit kan ik overigens BIJ GEEN van de mensen die ik gebanned heb. daarom is het vragen van een fysieke bewijslast voor deze zaak dan ook dikke onzin.

Citaat:

Een beheerder die zijn mede collega's ultimatums gaat stellen is in mijn ogen volledig ongeschikt voor de funcite beheerder, en heeft geen enkel idee welke capaciteiten er nodig zijn om te kunnen werken in teamverband.
Let dat dit een hoploze poging is geweest om eindelijk wat gedaan te krijgen. Eerdere pogingen om eindelijk eens een werkbaar beleid en een leuker forum neer te zetten faalden door niet reageren, bedenken van meer regels die geen effect hadden. De circel moest worden doorbroken want regels maken op regels maken daar redden we het niet mee. Daarom heb ik gekozen voor een ultimatium. op dat moment leek mij dat de beste oplossing. Ik zou het overigens als ik nu dezelfde keuze kreeg zonder twijfel opnieuw doen.