Enkele bericht bekijken
Oud 14 December 2003, 21:06   #162
theo tank
Nostalgisch lid

Standaard

Citaat:
Originally posted by koelkast

Let dat dit een hoploze poging is geweest om eindelijk wat gedaan te krijgen. Eerdere pogingen om eindelijk eens een werkbaar beleid en een leuker forum neer te zetten faalden door niet reageren, bedenken van meer regels die geen effect hadden. De circel moest worden doorbroken want regels maken op regels maken daar redden we het niet mee. Daarom heb ik gekozen voor een ultimatium. op dat moment leek mij dat de beste oplossing. Ik zou het overigens als ik nu dezelfde keuze kreeg zonder twijfel opnieuw doen.
Ik reageer alleen op de laatste quote, omdat ik deze als enige waardevol acht voor de discussie. De rest zijn de (bijna) gebruikelijk meningsverschillen die wij wel vaker hebben gehad, en zijn voor de rest voor de discussie niet van belang.

Dat jij als beheerder wat aan de sfeer probeert te doen, is alleen maar te prijzen. Maar inziens sla je de plank volledig mis door een ultimatum te stellen aan je mede-beheerder. je drukt daardoor NightWolf ook in een lastige hoek, en zet de samenwerking alleen maar op het spel. Als ik beheerder had geweest, en iemand had mij zo voor het blok gezet had ik dat nooit geaccepteerd.
En denk ook dat je met zo'n actie de sfeer ook niet terug krijgt. Want het gevolg is nu overduidelijk te zien, het forum is verdeeld in twee kampen, en niet alleen bij de leden, maar zelfs bij de staff. Als er iets belangrijk is voor het behoud van het forum is het wel dat de staff als eenheid naar buiten treedt.