Citaat:
Originally posted by theo tank
Dat Bartje heeft gezegd tegen een bepaald persoon dat hij ruggenkanker moet krijgen geloof ik gewoon niet. Ook ik heb heb hier geen bewijs voor, maar na die 2,5 jaar dat ik met Bart al tientallen discussie ben aangegaan heb ik hem toch wel een beetje leren kennen. Hij heeft mij ook al een aantal maal er op geattandeerd dat hij liever niet had dat ik het woord kanker gebruikte. Ik kan het me dan ook haast niet voorstellen dat Bartje het in deze wel heeft gebruikt.
|
Heel leuk allemaal hoor Theo

maar ik bedoel. Heb je ooit op TV of op forums gelezen hoe dat vaak gaat met moordenaars? Dat ze dan vragen naar mensen die in de buurt van de moordenaar woonden?
Dan hoor je vaak "Oh, en het was altijd zo een rustige man", "Die man was altijd zo aardig" en veel van dat soort dingen.
Hiermee suggereer ik verder niets over bartje hoor, ik wil er alleen maar mee zeggen dat persoonlijke ervaringen vaak heel anders kunnen zijn en dat dat dus niet echt als geldig argument gebruikt kan worden.
Citaat:
Originally posted by theo tank
Je zal het toch met me eens zijn dat als je iemand bant dat je daar iets tegenover moeten kunnen zetten. Tuurlijk zal dat in het ene geval makkelijk gaan dan in het andere geval.
|
Zeker ja, maar dat is dus wat ik al eerder vertelde. Koelkast moet wel iemand hebben (NightWolf bijvoorbeeld) die daar met hem in mee gaat. Ik bedoel, het moge wel duidelijk zijn dat als Koelkast als enige bartje als troll ziet dat daar dan wel een lichte moet gaan branden bij hem.
Overigens, ALS iemand eventueel Koelkast persoonlijk lastig zou vallen en hij dit aan kan tonen in Staff vind ik dat ook een reden voor een ban.
Citaat:
Maar het topic, waar Bartje met Saartje een meningverschil krijgt vind ik absoluut geen reden tot de laatste druppel. Vond het meer een "dertien in een dozijn" discussie zoals je ze vaker aantreft.
|
Ik ken dat topic verder niet, maar ik vraag me al meermaals af wat men nou precies bedoelt met 13 in een dozijn