Nou... ik zal het nog een keer helemaal uitleggen.
Ik heb van meerdere mensen (mannen/vrouwen) mogen vernemen dat zij in het bezit waren van jou password, of dat ooit waren. Verder heb ik ook van die mensen mogen vernemen dat er bepaalde mensen (waarschijnlijk forza, bobba) in het meidenforum waren gekomen. Daar hebben zij een aantal specifieke foto's vandaan gejat en deze in het openbaar geplaatst.
Ook lees ik hier in bepaalde chatlogs ook weer dat jouw naam weer naar voren komt.
Ik ga geen risico meer lopen, we hebben zat gezeik gehad met het meidenforum en de toegang hiervan. We gaan niet zomaar mensen lopen weren ervan, maar als er toch wel een heleboel vingertjes naar jou toe wijzen, dan ga ik daar niet meer aan twijfelen of ik ga niet meer 24 uur per dag op het forum zitten om je te kunnen 'betrappen'.
Dan ga ik geen risico meer lopen zoals ik al zei, en dan word je gewoon geweerd. Ik heb geen zin meer in dat gezeik. Je zorgt voortaan maar dat dat password echt alleen in jouw bezit blijft en dat ik niet ineens van mensen hoor dat zij ervan weten ofzo. Want dat komt erg verdacht over en ik denk dat sommige mensen dan de kans inderdaad gebruiken om in een private forum te komen.
Overigens heb ik de info die ik had doorgespeeld naar nightwolf. Uiteindleijk heb ik de keuze aan hem overgelaten. Ik heb laten zien wat ik had, ik heb gezegd wat ik dacht, en verder heb ik het aan hem overgelaten.
Hierbij hoop ik ook dat je ophoudt met dat naieve gedoe want wat ik ook weer hier in dit topic zie en hoor is dat er wel degelijk mensen hier rondlopen die in het bezit zijn van jouw password, wat misschien alweer veranderd is maar goed.