Enkele bericht bekijken
Oud 15 December 2003, 16:45   #186
Tyskie
Lid

Tyskie's Avatar

Standaard

Citaat:
Originally posted by Youssef
Om nu opeens iemand van buiten het forum alles te laten lezen is dikke onzin. Zo iemand kan het forum helemaal niet beoordelen. De ene user mag nou eenmaal wat meer dan de andere user. Ken je users zou ik zeggen, dat kennen de mensen van Spill duidelijk niet.

De enige oplossing is een bestaande beheerder (alhoewel ik weinig van de Staff over vind gebleven) intensief samen te laten werken met Spill.

Maargoed, lijkt me een beetje onmogelijk.
Ach, Spill kan best een persoon aanstellen voor dit forum. Eerst een maand lang paar uur per dag meedraaien, dan kent hij het forum wel.
Maar dat zal niet gebeuren, omdat ik het gevoel heb dat Spill dat forum slechts als lastig ervaart...

En een passant (een 'lid' dus) die functie geven lijkt me geen goed idee. Als er iemand rondliep met die kwaliteiten dan had hij die leidersrol allang naar zich toegetrokken.. Maar dat is absoluut niet het geval.

Overigens, als iemand van Spill een actie zou doorvoeren als deze van Koelkast dan zou ik ook hetzelfde reageren als nu, alleen wellicht niet dit topic op ledenstaff....
Maar zoals al eerder gezegd is dit meer een hele flinke druppel omtrent Koelkast... Zelf ben ik daar ook een paar keer de dupe van geweest, toen ik nog lid was, dus zie dit topic maar als een optelsom...