Enkele bericht bekijken
Oud 15 December 2003, 20:29   #198
koelkast
ubergruber

koelkast's Avatar

Stuur een bericht via AIM naar koelkast
Standaard

Citaat:
Originally posted by Tyskie
Omdat jij vindt dat hij een trolluser is... En dat heb je op eigen houtje gedaan...
precies als een beheerder die wel actie durft te ondernemen. en als nu de hele staff en leden mij konden aantonen wat een voorbeeldige gebruiker bartje wel niet was dan kon ik altijd nog mijn beslissing heroverwegen. Echter dit topic alleen al geeft al zo goed aan dat mijn beslissing de juiste is geweest. ( ik zou hem zo opnieuw precies hetzelfde maken)

Citaat:

Wat heb je dan aan de Staff? Wat heb je dan aan regels?
Regels zijn er om op terug te kunnen vallen indien er iets niet goed lijkt te gaan.

de staff is er om met hun kop en een inzicht en een klein beetje lef en stevig in hun schoenen staande het forum te beheren en schoon te houden. om zo een leuk forum te houden.

Citaat:

Maar deze discussie hebben we al gehad.. Staan we lijnrecht in tegenover elkaar..
Ik snap niet dat jij niet inziet dat je je niet eeuwig achter een wetboek van regels kan verschuilen en jij snapt niet dat ik niet kan zien dat regels de oplossing zullen zijn voor alle problemen

Citaat:

Maar wat ik erger en triester vind:
Je gaat er aan voorbij dat je hebt gelogen... Je hebt gelogen dat Bartje jou ruggemerg-kanker heeft toegewenst...
En zo heb je wel vaker gelogen...
2 maal nee dus. en integriteit dat heb ik reeds lang geleden bewezen. ik weet voor mezelf dat dat genoeg is en ik heb daar vrede mee. als anderen daar niet in mee willen laat ik hen daarin vrij.

Weet je ik vind het jammer dat je weg bent uit de crew en dat meen ik echt het is zonde voor het forum.