Enkele bericht bekijken
Oud 15 December 2003, 21:03   #209
theo tank
Nostalgisch lid

Standaard

Citaat:
Originally posted by koelkast
je leest blijkbaar weer alleen wat je wil lezen. een slimme truuk want de kans dat als je steeds herhaald wat je wil horen maakt de kans groter dat anderen het ook gaan geloven. Ze horen het immers steeds vaker.

overleg met bart is een lachertje zijn mening is de enige juiste elk argument of bewijs of feit ingebracht door een 'tegenstander'is in zijn discussie waardeloos en niet waar omdat het van een tegenstander komt.

een discussie met bartje die redelijk verloopt? dat hebben we gezien toen hij weg ging van het forum en nooit meer terug zou komen omdat hij geen FB werdt en het niet eens was met de manier waarom de nieuwe crew toen werdt gekozen.
Vaak genoeg heb ik in de "clinch" gelegen met Bart over uiteenlopende onderwerpen. Heb alleen gemerkt dat hij altijd uiterst fanatiek is, en idd overtuigd is van z'n gelijk, is volgens mij geen schande, want meer mensen op dit forum hebben deze eigenschappen.

Overigens doelde ik op overleg binnen de staff met andere staffleden. De situatie was mi absoluut niet onthoudbaar (zeker gezien dat de PM gewoon vervalst is..), dus een ultimatum was nergens voor nodig.

En als jij niks hebt toegevoegd, ben ik toch wel benieuwd wie dit wel heeft gedaan? Want NW heeft ook al gezien dat Bart een PM heeft verstuurd zonder een verwensing met Ruggemerg Kanker erin...