Enkele bericht bekijken
Oud 15 December 2003, 22:48   #234
koelkast
ubergruber

koelkast's Avatar

Stuur een bericht via AIM naar koelkast
Standaard

ik heb nergens beweerd dat er 3 OW's waren dit is een concept waar nightwolf in 1e instantie mee wilde werken of wilde gaan werken in dit geval. Ik vind dat aanaaien van een OW flauw en daar doe ik niet aan.

Ik geef ook al een keer of tig aan dat voor juist de trol users er geen goede OW's en regels te vinden zijn die ze specifiek overtreden. het kenmerk van een trol user is nu juist dat ze zich wat de regels betreft altijd in een grijd gebied bevinden en ophouden. en continu bezig zijn grenzen op te zoeken.

Op moment dat ze dan wel een OW ontvangen blazen ze meteen het verhaal op en omdat ze heel de tijd in een grijd gebied zitten weten ze met veel kont gedraai de OW weer ongedaan te krijgen. in dat geval dubbel prijs en kunnen klieren, en kunnen rellen om je eigen OW en hem terug gedraaid krijgen.

Als dan na een hele lange tijd van klieren en verstieren de ban komt na de 3e OW. is het tijd voor nog een tijd door rellen om vervolgens een maandje de tijd van de ban uit te zitten en te lachen om vervolgens weer van voren af aan te beginnen.

Tegen zulke gebruikers is niet op te boksen met OW's waarschuwingen enz. Mijn beleid helpt hier wel tegen. De fout die jij maakt is denken dat ik die beleid tegen elke gebruiker die een overtreding maakt wil in gaan zetten. door te claimen de crew en de regels maar af te schaffen.