Saartje, ga ergens anders lopen janken...
@LA: hoe lang is het geleden dat ik jou op dit forum heb gezien? Weet jij wat hier de laatste maanden zich heeft afgespeeld? Neen. Daarbij lees je ook nog eens zeer slecht, lang niet iedereen vindt de ban voor Bartje terecht. Sterker nog, binnen Staff vond met twee weken terug ook dat een ban niet terecht zou zijn, toen Koelkast zijn stelling voorlegde.
Dus besloot Koelkast maar op eigen houtje Bartje's ban te verwezenlijken. Om zijn verhaal nog sterker te maken ook kwam hij met een screenshot dat Bartje hem ruggemerg kanker had toegewenst in een PM. Nightwolf heeft echter de database van Spill gekregen, waaruit blijkt dat Bartje dat niet gezegd heeft.. Wat dat betreft zijn er twee mogelijkheden. Of Koelkast heeft zijn screenshot vervalst om Bartje in een kwaad daglicht te stellen, of Spill wilt van Koelkast af. Wat vind jij het waarschijnlijkst?
Verder mag iedereen zijn mening laten horen.. Geen probleem mee, maar er klopt van alles wat beweerd wordt gewoon heel weinig en dus kun je een reactie van mij verwachten.
En dicator worden? Goede grap, maar dan had ik nog wel in Staff gezeten en was ik waarschijnlijk al beheerder geweest..

Maar helaas, zo erg kick ik ook weer niet op die macht hoor..