Nah en volgens mij lees jij de topic ook niet eens goe ddoor want ik heb ook al 3 keer uitgelegd waarom ik je deruit geknikkerd heb en toch blijf je doorvrage naar de bekende weg
Wat ik ook hier in het topic teruglees van sommigen: Waarom boeit het je ineens wel dat je niet in het forum kan..is dat omdat je klachten van je mannelijke vriendjes hebt gehad omdat ze er ineens niet meer in konden ofzo? Ik bedoel, als je er nooit in post, en je wordt eruit gegooid, waarom wil je er dan ineens wel weer in? Je post er toch amper tot nooit dus ik zie daar ook niet echt het nut van in

Maar goed kan ook aan mij liggen...
Daarbij hebben Vera en ik ook weleens overleg gehad omdat we het zat waren dat er telkens een lek was. Nou..iedereen nagegaan, niet meteen stil gestaan bij jouw naam (bij niemand niet eigenlijk). Pas toen leden ermee aan kwamen zetten ben ik het eens gaan uitpluizen en voor mij zijn de puzzelsstukjes in elkaar gevallen.
Ik snap trouwensn iet wat je nog met dit topic wilt bereiken. Ook al is het niet bewezen, de meeste meiden vertrouwen je in ieder geval voor geen meter meer door wat er allemaal boven water is gekomen. Zij zijn het ook zat. Net als ik.
Nah anyway...ik ga er niet meer op lopen reageren als er niets meer te reageren valt behalve als het iets is wat ik nog NIET gezegd heb..maar dat lijkt me sterk want je komt telkens maar terug met dezelfde vragen en ieder keer weer neem i kde moeite om ze nog maar eens te beantwoorden maar schijnbaar dringt het toch niet helemaal door.
Ik denk daarbij dat uh die vragen waarj e nog mee zit, dat die bedoeld zijn voor mij en dat de rest van het forum datinet zoveel aangaat. Het is toch een zaak tussen jou en mij aangezien ik heb aangegeven bij de beheerders (Tijn in dit geval) dat het niet helemaal klopt. Dus ik wil je vragen, als je nog verdere dingen wilt weten, me een PM te sturen ofzo.