Onderwerp: Life Role Playing
Enkele bericht bekijken
Oud 16 December 2003, 16:02   #21
gekke_koe
Guest

Standaard

Citaat:
Originally posted by Stapper
ik zal ff uit leggen voor de mensen die het niet begrijpen wat het is, wat life role play is

dat zijn mensen die in hun vrije tijd naar een stukje bos gaan om daar oude veldslagen na te spelen, maar je hebt ook van die mensen die dungeon and dragons na gaan doen, dus ridders, magiers etc, die lopen dan door het bos en komen tegenstanders tegen en die moeten verslagen worden
Dit is deels waar. De life roleplay die ik bedoel(de) is een weekend lang improviseren in een fantasy setting. Beledig je iemand, dan kan je problemen krijgen en je zwaard moeten gebruiken. Die veldslagen staan van te voren vast wat er gaat gebeuren, want als dat niet zo is, wordt de geschiedenis misschien dusdanig veranderd dat er niets meer van klopt.

Het terrein waar we op spelen is redelijk groot, en de spelleiding verzorgt de monsters (zie artikel) of je zorgt er voor dat je zelf wat oproer verzorgt door ruzie te gaan zoeken met andere mensen.

En Headliner, het is jouw mening dat we sukkels zijn. Er zijn zo'n kleine heel erg veel mensen (het preciese aantal weet ik niet) die dat tegenspreken.

Tim
  Met citaat antwoorden