Citaat:
Originally posted by Little Angel
Wederom zeg ik weer dat ik het ronduit belachelijk vind dat hier ruzie is tussen een voormalig stafflid en een beheerder, deze discussie duurt al 5 bladzijdes en is net zover als op bladzijde 1. Het heeft geen zin naar mijn idee om hier verder mee door te gaan. Bijna niemand vind het naar mijn idee erg dat Bartje is gebanned aangezien de andere beheerders er niks tegen doen en naar mijn eigen idee was bartje ook zwaar irritant en liep alleen maar mensen af te zeiken, voor mij reden genoeg om hem te bannen.
[...] etc. etc.
|
Volgens mij kun je beter je mond dicht houden want je maakt jezelf belachelijk zo. Je hebt totaal geen interesse in het topic en lees het ook totaal niet. Maar je wil WEL graag wat zeggen.
En tot zover heb je echt ongelovelijk domme dingen gezegd. Ten eerste valt Tyskie namelijk helemaal niemand aan, hij levert naar mijn idee erg goede kritiek zonder ook maar op een of andere manier vijandig over te komen. Vervolgens kom je met de stelling: Niemand vind het erg dat bartje gebanned is. Dat slaat toch werkelijk nergens op

En je brabbelt verder nog veel meer onzin.
In dit topic kies ik geen partij, maar om nou te zeggen dat niemand het erg vind dat bartje gebanned is, dan heb je volgens mij de hele clou van dit topic niet begrepen.
Oftewel, ga in Meidenforum of Aan de Bar... posten.
Dit geldt overigens voor meerdere users die hier posten. Met Kamui als toppunt. Damn, je HOEFT niet per se wat te zeggen hoor.