Enkele bericht bekijken
Oud 17 December 2003, 16:41   #265
psychobunny
Guest

Standaard

Citaat:
Originally posted by Ar-Tuur

Hoe kunnen we jou na dit soort posts nog serieus nemen? Er zijn geen redenen tot bannen, er is geen bewijs tegen Bart, er is wel bewijs dat Koelkast op grove wijze gelogen heeft, maar je mag hem niet, dus is de ban terecht. Als jij vindt dat Bart een ban verdient, zal ik maar eens even in de spiegel kijken.

Helemaal juist,ik zie hem liever komen dan gaan,en voor mij moet dr niet eens bewijs zijn,hij mag wegblijven van me... Hij kwam,net als Bobba om anderen te kloten,alleen geeft Bobba het gewoon toe...
Hij had al veel eerder moeten gebanned zijn,heeft genoeg fout gedaan,en ze zijn in de fout gegaan door hem dan niet te bannen...

Verder vind ik KK een goede beheerder,of hij nu Bart had gebanned of niet, hij zorgt ervoor dat zo'n users verdwijnen,en dat is net wat ll.com nodig heeft vindik...

Verder,zoals ik al heb gezegd,had dit om mij,saar,of gelijk wie geweest,was er zo geen drama rond geweest,dus laat't dan ook zo... Buiten jou,phit,en de rest van dat sportforumpje zie'k toch weinig mensen klagen....

Owja,Phit,jij bent wel de laatste die mag spreken