Enkele bericht bekijken
Oud 17 December 2003, 16:44   #266
LoeLoe

LoeLoe's Avatar

Standaard

Citaat:
Originally posted by Phitje
je vorige post is toch iets anders dan die post die ik quote. uit jou vorige post maak ik op dat dus ook de domme staffleden en leugenaars mogen mee beslissen of bartje word unbanned. Als je naar de kwestie kijkt uit een neutraal oogpunt, dan komt iedere leek toch tot de conclusie dat die ban gewoon nergens op slaat.
Dan denk ik niet dat jij (en ik) erover moeten oordelen of hij ubanned moet worden jah of nee. Immers, we zijn geen neutrale mensen.

Jij kent hem als een goeie kerel, ik ben juist een tegenpool daarvan.

dan zouden we het moeten laten bepalen door iemand die die hele bart totaal niet kent...en dan moet die persoon maar eens kijken hoe hij er nou over denkt.

Maar ide persoon is er denk ik niet te vinden dus het zal toch een jah neej welles nietes spelletje blijven.

En chica, wat wil je nou bereiken met je chatlog want ik snap het hele idee erachter niet.

Ik weet ook wel dat dat een gesprek tussen jou en kk is, dus die sterretjes mag je ook wel weghalen. Denk dat dat wel zo'n beetje voor iedereen duidelijk is. Zijn beargumentatie over die ban van bart weten we nou onderhand wel.