Enkele bericht bekijken
Oud 18 December 2003, 11:07   #277
The Phit
Guest

Standaard

Citaat:
Originally posted by koelkast
een post names bartje.

bartje zegt:
Een waar pak van mijn hard! Mijn redenatie was anders, namelijk; de ban is den onrechte, dus waarom niet even mijn mening geven waar ik aldus recht op heb?
In je hele post, die ik niet geheel ga quoten, ga je voorbij aan het feit dat jíj mij een troll-user vindt, en lang niet iedereen. En dan míj verwijten dat mijn mening wet moet zijn? Jíj hebt mij de benaming troll-user bezorgt, maar ik vind jóu de trolluser. Om je nu elke keer daarvoor uit te maken gaat wat ver.
Ik zei trouwens ook niet dat zaken in het verleden voor jou wel telden, en voor mij niet. Ik reken je die zaken namelijk niet meer aan. Dat je puur liegt over een door mij gezonden PM is wat anders. Dát speelt heden, en ik probeerde uit te leggen waardoor dat zo gekomen is. Voor de rest is het voorbeeld betreft Saartje absoluut geen appels met peren vergelijken. Jij ergert je aan mij, met nog meer mensen, ik erger me aan Saartje, met nog meer mensen. Ik ga het echter niet zo spelen dat zij een ban krijgt, maar denk na over het feit dat mensen verschillend zijn, en dus ook verschillende karakters hebben. Ik ga ze niet het stempel trolluser geven, zoals jij dat wel tracht te doen, en onder het mom van troll-user blijkbaar alles aangrijpt om mij weg te krijgen.
Overigens, Marco, je hebt deels gelijk in je post. Ik ben er wat dat betreft niet geheel in geslaagd de zaak super-objectief weer te geven, das jammer, maargoed.