Onderwerp: ei topic
Enkele bericht bekijken
Oud 18 December 2003, 21:17   #15
Setragasj
mycodenameis:edman

Setragasj's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar Setragasj
Standaard

Citaat:
Originally posted by electricity
nou iik vind dat wel vaag. die gozer is eigenlijk helemaal geen jongen. tis een vent. maarja dat terzijde.
ik vond toen ie eraan begon aan de opmars dat het niet leek alsof hij het in zich had. en ja toen hij eenmaal had voorgenomen dat ie helemala overeind wou komen, op het hoogste topje zo, vond ik hem wel sterk. vooral met de beschijving in paragraaf 3 voetnoot 7. echt goeie vent vind ik dat. ik kan wel een voorbeeld aan hem nemen, net als alle anderen. ja je hebt het of je het het niet he

en o, om terug te komen op die lantaarnpalen. eigenlijk zou je een mistlamp moeten hebben in een lantaarnpaal. of een anti-mist lamp dat ie de mist opzuigt. is ook goedkoper want dan zijn er geen mistlampen meer nodig.
ja dat lantaarnpalen mistding is een goed plan.

terug naar leo.
het is wel degelijk een jongen. een vent is een jongen die wordt bekeken als man. en dat is dus niet het geval, aangezien hij nog onder zijn vader stond tijdens de opmars.
pas in hoofdstuk 8 of 9, als ik me niet vergis.., overlijdt zn pa dus ná de opmars. en dan pas krijgt hij meer aanzien, doordat hij meer in het licht staat zeg maar.
en dan bekijkt men leo als een vent.
maar aangezien hij ook snel een meisje ontmoet, de dochter van de vijand, en gaat trouwen en kinderen krijgt enzo.. is ie dus eigenlijk weer een man.
en geen jongen die als man wordt gezien.. een vent dus.
en eigenlijk is ie dus maar heel kort een vent geweest.
euhm.. ja. dat dus.

next subject.