Citaat:
Originally posted by aarsch
alsof ze niks doen daar?? hoeveel geld denk je dat ze binnenhaalt met staatsbezoeken.. dan werkt de koninging als een leuk visite kaartje, wie moeten we anders sturen? Balkende.. ja vast. ze zien hem al aankomen. ik geloof niet dat een president dan ook maar 1 cent goedkoper is.
|
Dat visitekaartje kan door een leuk gekozen president. Die ook nog eens minder verdient dan
Tricksje. Als de monarchie afgeschaft wordt dan kunnen we daarna nieuwe salarissen voor een president voorleggen die een stuk lager zijn dan die van de koning(in).
Citaat:
nee een president maakt het nooit bond... kijk naar mensen zoals clinton en bush. en zoals tyske zegt, eenderde van nl stemt om een dode... dit soort sittuaties blijf je houden.
|
[/B][/QUOTE]
Als iemand een fout maakt, dan zeggen we houdoe en bedankt een bepaalde periode later. Nu kan dat niet.
Citaat:
Originally posted by MasterB
Je hebt het mis. Friso krijgt helemaal geen vergoeding van het Rijk. Er zijn 5 leden die een vergoeding krijgen; de Koningin, Prins Willem-Alexander, Prinses Maxima, Prinses Juliana en Prins Bernhard.
|
mijn excuses. (je vergeet het nieuw geboren kind trouwens)
Citaat:
Dit zijn inderdaad rotte appels in een schitterende appelboom. Het valt me trouwens nog mee dat je Lockheed niet noemt en het uitkomen voor de NAZI-Duitsland door Claus.
|
je kan jaren bezig blijven met onze grote oranjevrienden.
Citaat:
Je kent duidelijk de rol van onze Koning inzake beleid en regelgeving niet.
|
Met die laatste zin bedoel ik dat je de koning(in) niet kan kiezen en ik bedoelde niet dat de koning(in) deze functies niet heeft. (mijn fout, slechte verwoording, excuses)
Citaat:
Het is waar dat ze allemaal bij de geboorte in een glazen huis leefden. Het is echter wel mogelijk om geheel buiten het Koningshuis te blijven, dit is een keus die de persoon maakt.
|
Ze worden allereerst al ge-indoctrineerd bij het leven. Dan hebben ze die keuze ook nog neit eens voor hun 10'de. Daarvoor realiseren ze zich niet waar het allemaal om gaat, maar dan zijn ze al de spreekwoordleijke lul.