Enkele bericht bekijken
Oud 20 December 2003, 08:14   #1
Suepahfly
Jopjopjopjopjopjop...

Suepahfly's Avatar

Question Niet klaar voor hét

Ik heb een enorm probleem...

Ik heb een vriendin, en we zien elkander nog maar eum... 3 weken. Zij is 15 geworden dit jaar(2003) en ik ben dit jaar 16 geworden. Tot zover geen problemen.
Behalve 1, ik ben nog maagd, dat kan me niet echt veel schelen, men tijd komt wel, maar liefst nog niet nu...Zij is geen maagd meer, ze heeft al meerdere keren seks gehad zelfs. Nu, de laatste week hebbe we afgesproken, dat zij met kerstavond naar mijn familiefeest komt, en ik de volgende dag, met haar familie kerstfeest doe. Allemaal zeer leuk, maar ik blijf bij haar slapen die avond. Ik zie dat wel zitten, maar tprobleem is dat ze volgens mij meer verwacht van die nacht, dan ze gaat krijgen. Ik ben nu nog niet klaar voor seks, ik ben nog maar 4 maand 16, en ik heb der nu nog geen behoefte aan Trouwens, derbovenop is het nog eens illegaal, maar dat stoort me niet echt.
Ik heb echt geen idee hoe ik dit moet gaan aanvangen, het kan ook zijn dat ze helemaal niets doet, maar ik betwijfel het.

Geef me astublief wat raad, hoe moet ik dit nu aanpakken? Ik zie haar ontzettend graag,maar kwil nu nog niet zo ver gaan

ps:ik wist niet echt of dit nou in seksualiteit thuishoorde ofniet,wat maakt het eigelijk uit...

If you see me running...try to keep up

Laatst aangepast door Suepahfly : 20 December 2003 om 10:15
Suepahfly is offline