Citaat:
Originally posted by Mozzel
ik kan begrijpen dat je lonsdale racistisch over ziet komen maar ik hoop ook dat je nu snapt dat niet lang niet alle hardcore liefhebbers racisten zijn...
ik vraag me eigenlijk ook af hoe je aan de mening komt over hardcore... ik bedoel heb je ooit eens een aantal nummer (l)helemaal(/l) geluisterd ?
|
Ja, helaas wel. Ik luisterde toen ik in de 2e zat trance, en in de zomervakantie trok ik veel met mijn broer op, en die luistert hardcore, en zodoende ging ik ook steeds meer hardcore luisteren. Dat luisterde ik dus een paar maanden, en toen hadden 2 mensen in de klas (een kneus en een lekker wijf

) ruzie over of Korn wel of niet goed was. Dus ik ging dat wijf helpen

en zeggen dat Korn supergoed was enzo, dat ik altijd die cd's luister bij een maat (dat was BS, ik had er nog nooit van gehoord mja, ik vond het wijf geil dus...

) En toen vroeg ik een paar dagen later of ze voor mij de nieuwste cd van Korn kon kopieëren. En dat vond ik supervet, ik luisterde alleen nog maar die cd, en ik mikte mijn cd verzamling bij mijn broer in zn cd-rek. Dus doordat rock zo vet is is hardcore minderwaardig en luister ik dus veel liever rock (nu hard-rock, heavy metal geworden)