Onderwerp: Hardcore etc.
Enkele bericht bekijken
Oud 20 December 2003, 19:01   #28
yor
Guest

Standaard

ga ik me er ook maar even m ee bemoeien hoor.

dat lonsdale en fred perry enz zogenaamde nazi-merken zijn is echt pure bullshit.
lonsdale is een hel oud boksmerk en heeft totaal niks met het nazicisme te maken. een paar (domme, er zijn dus ook slimme en coole) gabbers hebben dat verzonnen, omdat er NSDA (van NSDAP, partij van hitler) in het merk lo-NSDA-le verscholen zit. daarbij komt dat veel getinte boksers vroeger werden gesponsord door dit merk en dat ze vaak advertenties hebbn met gekleurde mensen erop om maar het foute image wat eraan is vast geplakt te verwerpen.
ik snap ook niet zo de kritiek op gabber. oke, mijn muziek is het ook niet, maar er lopen heel veel toffe gasten ook tussen, maar die krijgen een slechte naam door een paar ramdebielen die zich ook gabber, hardhouser (whatever) noemen.

maar mensen moeten eens ophouden met het bekritiseren van muzieksmaken op grond van niks, of het type mens. tuurlijk hoef je het geen goede muziek te vinden en mag je dat zeggen, maar bekritiseer de muziek en niet die mensen.

en no iets...bij elke muziekstijl zijn wel een paar sukkels en ramdenielen die de muzieksoort een slechte naam bezorgen. punk (die klote punkers met hun 'toffe' geweldadige acties, hardcore dudes met nazi=neigingen, metalknakkers met rare debiele acties, rappers met vechtpartijen, om maar wat te noemen) maar er zijn ook zat goede mensen op de wereld, ga het eens positief belichten ipv negatief.
  Met citaat antwoorden