Enkele bericht bekijken
Oud 20 December 2003, 20:05   #41
frox
pudiecat

frox's Avatar

Standaard

Citaat:
Originally posted by PFP
Ze denkt dat ik goed met haar kan opschieten, onze gesprekken lopen meestal wel goed, maar ze ziet me als een vriend achtig iemand. Ik moet steeds de verhalen aan horen over hoe leuk die ene jongen wel niet is en dat trek ik niet meer hoor. Ik deed voorheen altijd geintereseerd, omdat ik haar niet helemaal wilde kwijtraken. Door met haar te praten en bij haar te zijn had ik tenminste nog het gevoel dat ik dicht bij haar stond ook al voelde ik me dan echt klote. Ik slaap er gewoon slecht van, het heeft een te grote invloed op mijn leven, dus moet ik er maar mee stoppen. Echt kansloos dat ik ook maar dacht dat het gevoel wederzijds kon zijn. Naja nu zal ze het toch nooit meer te weten komen en dat is maar goed ook. Bespaart mij weer een vernedering
Meestal zeggen vrouwen wel dat ze iemand leuk vinden, meestal bedoelen ze dan uiterlijk. Ik weet niet in hoeverre dat bij haar het geval is bij die andere jongen, die ze zo leuk vind, maar jongens waarmee dames goed kunnen praten zijn geliefd.
Dus ik zou zeggen praat veel met haar en als je het echt zo graag wil ik zou het niet opgeven. En niet negeren enzo
sterkte (als ik nog een beetje bijtijds ben tenminste)