Mijn mening:
• Amby-Pur.. Staff kan wel een vrouw gebruiken. Ik kan haar betrappen op een mening zo nu en dan.. Probleem, ze heeft geen internet op de kamer, maar volgens een ingewijde bron schijnt daar binnenkort verandering in te komen.
Haar geef ik een goede kans (mijn bronnen bevestigen dat de staff haar idd ook als een goede kandidaat ziet

)
• Stapper.. Niet echt populair, maar wil zelf erg graag FB worden en ik denk dat hij een forum ook onder controle kan houden. Beleidsmatig houdt het niet over, maar wie weet verrast hij.
Hem geef ik geen goede kans, hij ligt niet lekker bij een aantal staff-leden. En aangezien zij uiteindelijk beslissen.
• Bartje. Geen staff-lid die zoveel betrokkenheid bij de staff heeft getoond als dit persoon. Veel fouten gemaakt in het verleden, maar dat hoeft geen belemmering te zijn is vaker aangetoond.
Hem geef ik geen kans, aangezien de helft van de Staff hem absoluut niet in staff wil hebben.
• Youssef. Trollt veel, maar ik heb er alle vertrouwen in dat hij dat nalaat als Stafflid. Heeft een visie en is niet te flauw die uit te dragen. Wilt/ wilde ook beheerder worden, maar laat hem maar als FB weer terugkeren.
Zijn kansen kan ik niet goed inschatten.
Verder zie ik weinig tot geen goede kandidaten meer.