Onderwerp: Aanmeldingen als FB
Enkele bericht bekijken
Oud 21 December 2003, 19:53   #4
Stapper
Guest

Standaard

Citaat:
Originally posted by Tyskie
Mijn mening:

• Amby-Pur
Het lijkt mij niet handig om iemand der in te gooien die een relatie met een andere FB heeft, is de kans op vriendjes politiek te groot. Al vind ik wel dat een vrouwlijke FB'er wel nodig is, "we" hebben nu alleen loeloe en 0vera waarvan de laatste weinig tot niets word vernomen
Citaat:
• Stapper..

Ik heb zo mijn voorgeschiedenis hiero, heb ook een paar keer kenbaar gemaakt dat ik wel FB wil zijn, maar heb der nu geen zin meer in, of het moet op school zijn, maarja, dat is zo simpel dat het eigenlijk geen FB nodig heeft
Citaat:
• Bartje.
Heeft een uitgesproken eigen mening. Zou alleen goed zijn op sport en leden staff, maar ik zou hem nooit aan nemen als FB, te onbetrouwbaar en zijn eigen mening moet naar mijn mening ook altijd de mening van iemand anders worden
Citaat:
• Youssef.
Heeft aan getoont dat hij het kan, maar sinds hij geen beheerder meer is, is het alleen maar berg af gegaan en is het niet verstandig om hem weer zijn positie terug te geven

Zelf denk ik dan PFP een kans zou kunnen krijgen
Hij is al een tijd op het juiste spoor en zou een goede FB voor discussie zijn
Voor de vrouwen zou ik lieve colafles naar voren schuiven, het is alleen jammer dat ze soms heel actief is en andere keren weer wat minder