stapper
Lijkt me vrij geschikt. Zit hier volgens mij al heel lang, vrijwel iedereen kent hem en hij kan bovendien tegen een grote dosis kritiek. Ik begrijp persoonlijk niet waarom veel mensen een hekel aan hem hebben. Kan soms echter wel wat raar uit de hoek komen.
Ambypur
Lijkt me geschikt. Is vrij neutraal, maar heeft een duidelijke mening. Als ze ook nog eens vaker online zou zijn dan is het perfect. Heeft goede kritiek en dat zelfs tegen dext0r, ik zie dat dan ook niet echt als een probleem.
Bartje
Zeer ongeschikt. De halve crew kan niet met hem door 1 deur. Hij is onbetrouwbaar, een troll en sensatie geil. Bovendien lijkt hij me zonder die aspecten ook niet erg geschikt. Hij denkt in hokjes van Sportforrumers en de rest.
Youssef
Ongeschikt. Hij mag dan een goede beheerder zijn geweest, de laatste tijd gedraagt hij zich als een echte troll. Hij heeft dan weliswaar 2 gezichten, die van beheerder en troll. Ik vind dat hij voor beide de verantwoordelijkheid moet dragen. Gewoon onacceptabel als hij zou terug keren naar de crew.
Phitje
Twijfelgeval. Hij is de laatste tijd wel erg serieus en goed bezig, maar volgens mij is het ook gewoon de handpop van bartje.
Bazzemans
Lijkt me eigenlijk best wel geschikt. Hij is gematigd met zijn uitlatingen, maar gaat geen discussie aan de kant. Ook zou hij dan wat vaker actief moeten zijn. Niet mijn 1e keus, maar ook niet ondenkbaar dat hij best weleens een goede zou kunnen zijn.
Riddler
Als persoon lijkt hij me wel geschikt, hij kan vaak goed zijn mening geven en is volgens mij heel eerlijk. De relatie met Loeloe is hetzelfde als ik heb gezegd bij ambypur, geen probleem. Ik denk echter niet dat hij een goede keus is en dat komt meer door de trollen die iedere kans aangrijpen om hem zwart te maken etc.
Whizzcat
twijfelgeval. Ik ken hem niet zo goed en met mij waarschijnlijk vele andere. Dat hoeft echter geen probleem te zijn als je naar de aanstelling van Randy JC kijkt. Dat was toen ook een betrekkelijke nieuweling, maar bleek best goed te zijn als FB. Ik heb echter liever een wat gevorderde forummer.
Elvenkindje
Twijfelgeval. Zelfde verhaaltje als bij Whizzcat, behalve dat hij wel veel actiever is, in de toekomst misschien wel geschikt, aangezien hij wel serieus en helder is, als het over serieuse zaken gaat.
PFP
vul zelf maar in
|