Enkele bericht bekijken
Oud 22 December 2003, 23:16   #14
Ar-Tuur
Guest

Standaard

Veel reclame maken is denk ik één van de weinige echt effectieve middelen. Ik weet niet hoe dat op dit moment is, wat de mogelijkheden tot uitbreiden van naamsbekendheid zijn, maar daar moet het denk ik in gezocht worden. De verbinding tussen de hoofdsite en het forum kan veel beter, nu zijn het twee aparte sites met aparte bezoekers.

Citaat:
Met dagelijks meer dan 20.000 unieke bezoekers één van de grootste nederlandstalige jongerensites
Daar moet dan voor het forum toch meer uit te halen zijn, lijkt me.

Leuke ideeën, Tijs, mij spreken met name de debate-wedstrijd en het CL voorspellen wel aan Als dat een beetje georganiseerd wordt, kan het best leuk worden, ook afgezien van de nieuwe leden die het eventueel zal opleveren..

Het verschil tussen Cyber Talk en ADB is wat aan het vervagen denk ik, bovendien is samenvoegen niet zo'n erg groot probleem, omdat Cyber Talk nou niet bepaald een bruisend forum is. Het probleem is alleen het te voeren beleid op zo'n nieuw, groter ADB forum (of onder een andere naam). Wat moet je dan gaan toelaten en wat niet? Een soort onzin forum is misschien een idee.

Van mij hoeft ll.com trouwens niet zo groot te worden als fok! of s.com, maar wat meer nieuwe aanwas is meer dan welkom, dat is duidelijk.
  Met citaat antwoorden