22 December 2003, 23:27
|
|
Guest
|
Hmjah, hierbij mijn bericht dat ik in de staffroom al gepost heb:
Citaat:
Amby-Pur Lijkt me geen slechte optie. Al ben ik het niet altijd met haar eens, het lijkt me een intelligent meisje met een mening.
Stapper Niet bij iedereen geliefd geloof ik, post wel overal en niet altijd onzinnig. Kan moeilijk inschatten of het een goede FB zou zijn, ligt aan het forum denk ik.
Bartje518 Tja, als het aan mij ligt wordt hij aangenomen. Bart is één van de weinigen op dit forum met gegronde kritiek waar we wat aan hebben. Verstand van zaken, maar vraag me af op welke forums hij dan zou moeten. Sport zou natuurlijk het beste zijn. 
(hopelijk kijkt iedereen wat verder dan dat vage gezeik over 'trollen, rellen, e.d.' )
Youssef Als beheerder wil ik hem best terug. Ben ervan overtuigd dat hij dan zn wat irritante gedrag achterwege gaat laten. Dat is vooral geouwehoer, en als beheerder ligt hij er snel genoeg uit als hij dat blijft doen. Verder natuurlijk veel kennis en ervaring als beheerder, wat een groot voordeel is.
PFP Ik vind hem de laatste tijd erg weinig toevoegen, misschien doet hij wel zn best als FB, aangezien hij erg graag wil. Twijfelachtig, vind ik.
Phitje Ken ik aardig goed, zou misschien een goed FB kunnen worden, want kan als het moet ook serieus zijn.
Bazzemans Wat heeft deze man allemaal zoal verkeerd gedaan Koelkast? Waar relde hij? Het is waar dat hij niet zo actief is. Is overigens een van mijn betere vrienden IRL, heeft veel ervaring op het gebied van internet, webdesign, hard- en software en weet ik het niet allemaal. Ik beheer samen met hem forum.pepperfans.nl, de grootste Red Hot Chili Peppers fancommunity in Nederland. Dus kan zeker wel wat.
elvenkindje Ken ik onvoldoende voor een oordeel...
riddler Het enige wat ik me bij Riddler kan bedenken is dat ik me regelmatig stoor aan zijn posts, ook tegenover mij. Maar dat wil ik niet laten meespelen, ik ken hem verder niet goed genoeg om te weten of het een goede FB zou zijn. (Puntje: hoe zit het met relaties binnen de staff en de geloofwaardigheid?)
|
|
|
|