Heel simpel: Er worden teveel cd's uitgebracht die ik wel de moeite vind om op cd te branden maar niet de moeite vind om te kopen. Dus als ik geen brander had gehad dan had ik de meeste cd's nóg niet uit de winkel gehaald, dus ze verliezen aan mij bijster weinig, k koop liever een mooie muziekdvd, dan heb je tenmisnte waar voor je geld. Neem nou bijvoorbeeld t nieuwe album van Nickelback, t'is een enorme herhaling van hun vorige cd, dus vind ik em niet waard om er 21 euro voor neer te tellen, maar vind het over het algemeen wel lekker klinken dus brand ik em. Zo zit het hier, en verder ben ik het met de stelling eens dat cd's nog steeds te duur zijn. als een cd afgeprijsd is van 21,99 euro naar 16 euro, vind ik dat nog steeds veel geld voor zo'n schijfje. Hadden de heideroosjes toen niet een keer een sticker op hun cd laten plakken met de tekst 'je bent gek als je meer dan 15 euro voor deze cd betaald', en bracht moby zijn album '18' niet al bij de release voor 18 euro uit? Niet dat dat supergoedkoop is, maar het kán dus wel!
|