lol

kmoet er wel bij zeggen dat het ook naar aanleiding is van wat anderen hebben gezegd
ik zie mezelf als een goede forumbaas omdat:
-ik objectief kan zijn en zaken van meerdere kanten bekijk, ik vind dit voor een fb een belangrijke eigenschap
-ik heb een eigen mening die al dan niet gelijk is aan wat de rest van de leden vindt. ik zie wel welke mening de leden hebben en ik stel me er open voor, en ik ben bereid mijn mening opzij te zetten of te veranderen als dat het forum ten goede komt
-ik hak knopen door, neem beslissingen en neem het voortouw als niemand anders dat doet. soms misschien wat te impulsief, maar ik denk dat het beter is dan alsmaar twijfelen of je ergens wel goed aan doet, en van fouten kan ik leren

-ik denk graag mee over het forum, ik wil graag dat het forum aantrekkelijk blijft. ik vind het daaorm belangrijk dat het er overzichtelijk en duidelijk en mooi uitziet, maar ook dat het beleid goed en duidelijk is. ik weet wel dat ik dit niet alleen zou kunnen doen, maar ik zou wel graag zien dat de staff wat dat betreft meer samen kan werken om dat te bereiken.
-ik zit hier al een hele tijd, (kwam er altijd heel veel, daarna wat minder maar nu wordt het weer wat meer), ik weet van het reilen en zeilen af hier
-ik ben een vrouw. en zo zal ik me ook gaan gedragen

en ik denk dat dat ook bijdraagt aan dat er in de staff veel verschillende mensen dus persoonlijkheden zitten wat weer bijdraagt aan een objectief beleid.
oja voor de mensen die denken dat het een probleem kan worden dat Dext0r en ik allebei in de staff zitten (terwijl we een relatie hebben, voor de n00bs

): zet dat maar uit je hoofd

ik vind het zelf geen probleem om het te laten weten als ik het niet met hem eens ben en ik ga ervan uit dat dat andersom ook zo is. we zijn allebei objectief en verstandig genoeg om zoites niet in de weg te laten staan
dat was het wel denk ik.