Onderwerp: Slechte helpdesks!
Enkele bericht bekijken
Oud 24 December 2003, 18:21   #20
koelkast
ubergruber
 
koelkast's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 March 2001
Locatie: Rhoon
Berichten: 1.959
Stuur een bericht via AIM naar koelkast
Standaard

zelf hoofd klanten service geweest


Garantie van AMD is gewoon triest. (doet de winkel dus niets aan)

- bij krasjes op de core -geen garantie-
- bij crusches of brokkellende core -geen garantie-

Nu is dit nog wel logisch, AMD gaat niet opdraaien voor gebrekkige montage en dus de winkelier ook niet had je het maar goed moeten doen of laten moeten doen. Intel heeft dit ook zo maar intel cpu's gaan nooit echt zo kapot of je moet heel bond maken


maar dan
- bij brand schade of oververhitting (doorbranden cpu) -geen garantie-


kan best wel zo zijn dat door een fout in de cpu deze meteen doorfikt ondanks perfecte cooling en goede plaatsing dan nog heb je gewoon geen garantie. which is zwaar irritant en vervelend. hier voor ben je als klant gewoon de sigaar.

Het is namelijk heel erg aannemelijk dat de cpu is doorgebrand door verkeerd gebruik en of door gebrekkige cooling een productie fout is heel onaannemelijk.


rechtsbijstand geloof daar nu maar niet in bel ze maar ze komen een zelde verhaal.

Een cpu stuur je trouwens altijd zo op :
in een klein speciaal cpu doosje met beetje schuim rubber. vervolgens in een grote doos (denk maat cd-rom doos van 10 stuks) opgevuld met kranten. die doos stuur je als PAKKET post op.

- klein cpu doosje herkent de postbode ook en je post raakt kwijt
- slechte verpakking --> gegooi tpg --> kapotte core --> zeker geen garantie.
__________________
Je moet niet zeggen wat je meent, maar menen wat je zegt!
koelkast is offline   Met citaat antwoorden