ik had em wel goed verpakt.. hij zat in de originele tray waar ik em mee kreeg. Die goed vast gezet met het elastiekje wat erbij hoorde. Deze in een antistatische zak gedaan, daar een schuimrubbere dinge omheen gedaan (wat normaal aan de onderkant van een mobo zit) en daar nog eens bubbeltjesplastic om heen gedaan. Als dat de schok niet absorbeerd hej...
maar het zijn gewoon leiers van die winkel. Ik had em goed opgestuurd, zonder brandvlek of afgebrokkelde core.. en zij beweren dat die is doorgebrand en dat dat duidelijk te zien was.. ik zeg dat ze em gewoon zelf hebben laten doorbranden of dit iig tegen mij gezegt hebben en vervolgens wel opgestuurd naar amd voor garantie ofzow. 't is gewoon vuil wat ze hebben gedaan. Ze hadden ook gezegt dat ze de cpu terug zouden sturen. Nog niet gebeurd, heeft m'n mams zitten klagen daar, omdat zij er voor thuis blijft enzow en die gasten ff duidelijkg emaakt dat dit echt geen manier van handelen is.. hebben ze wederom beweert de cpu op te sturen, maar 7 dagen later is er nog niets...

vin het erg jammer van m'n geld.. tis zowat de helft van m'n studiefinanciering en ik heb het toch echt nodig wil ik dingen voor school kunnen doen op m'n pc...