Onderwerp: Slechte helpdesks!
Enkele bericht bekijken
Oud 24 December 2003, 20:53   #22
koelkast
ubergruber
 
koelkast's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 March 2001
Locatie: Rhoon
Berichten: 1.959
Stuur een bericht via AIM naar koelkast
Standaard

Citaat:
Originally posted by FunFair
ik had em wel goed verpakt.. hij zat in de originele tray waar ik em mee kreeg. Die goed vast gezet met het elastiekje wat erbij hoorde. Deze in een antistatische zak gedaan, daar een schuimrubbere dinge omheen gedaan (wat normaal aan de onderkant van een mobo zit) en daar nog eens bubbeltjesplastic om heen gedaan. Als dat de schok niet absorbeerd hej...

maar het zijn gewoon leiers van die winkel. Ik had em goed opgestuurd, zonder brandvlek of afgebrokkelde core.. en zij beweren dat die is doorgebrand en dat dat duidelijk te zien was.. ik zeg dat ze em gewoon zelf hebben laten doorbranden of dit iig tegen mij gezegt hebben en vervolgens wel opgestuurd naar amd voor garantie ofzow. 't is gewoon vuil wat ze hebben gedaan. Ze hadden ook gezegt dat ze de cpu terug zouden sturen. Nog niet gebeurd, heeft m'n mams zitten klagen daar, omdat zij er voor thuis blijft enzow en die gasten ff duidelijkg emaakt dat dit echt geen manier van handelen is.. hebben ze wederom beweert de cpu op te sturen, maar 7 dagen later is er nog niets...
vin het erg jammer van m'n geld.. tis zowat de helft van m'n studiefinanciering en ik heb het toch echt nodig wil ik dingen voor school kunnen doen op m'n pc...

een winkel laat niet je cpu doorfikken hoor. waar ik werkte maakte we van zo een cpu meteen eerst een foto net na uitpakken zodat daarmee aan te tonen was dat wij hem niet lieten doorfikken. of beschadigden.

zie mijn eerdere post over garantie bepalingen.

Trouwens als een winkel de cpu terug zend met pakket post duurt dat even ja wel eens gehoord of gezien dat het momenteel nog al druk is bij de post
__________________
Je moet niet zeggen wat je meent, maar menen wat je zegt!
koelkast is offline   Met citaat antwoorden