Broer van jeanie:
Nou hehehe, hehe, een over bekende Discussie is hier weer aan de gang hehehehe.
ik zal jullie wel iets vertellen over londsdale.
dit merk werd al veel eerder door gabbers en hardcore fanaten gedragen dan de Wazi's (Wannabe Nazi's) of wel skins gedragen.
ikzelf droeg het al 3 jaar geleden, het merk zelf heeft nix met rascisme of enige vorm daarvan te maken.
het klopt wel dat de letters dan de NSDAP ofzo erin voor komen,
als dat een rede is waarom skins het dragen weten alleen hun, maar in mijn ogen zou dat heel goed mogelijk zijn.
conclusie: Gabbers lopen in londsdale omdat ze ge-accosieert willen worden met gabbers, net zoals ze vroeger Aussies droegen.
Skins lopen in Londsdale omdat ze weer daarmee ge-accosieert willen worden.
Je kan in principe niet aan de kleding zien wat voor iemand dat is.
doe je dat wel, en beoordeel je iemand omdat die londsdale draagt, dan ben je zelf geen haar beter dan echte wazi's, want je bevoordeelt diegene immers om zijn uiterlijk/kleding.
ik moet er wel bij zeggen dat wazi's/skins londsdale vaak dragen in combinatie met WP-kettinkjes en witte veters in de kisten.
iig, beoordeel je iemand om zijn kleding terwijl je diegene niet kent, dan valt dat onder rascisme!!!!!!
ikzelf draag het inmiddels niet meer omdat ik niet vergeleken wilt worden met die hersenloze Jugends.
En al zou ik het wel dragen, neemt dat niet weg dat ik gabber ben, en GEEN Wazi/skin!
dat was het hehe
|