Citaat:
Originally posted by annomeisje
Dat is inderdaad een laatste strove van me gedicht.
Ik zeg niet respectloos te wezen, ik heb heus wel respect voor mensen met een handicap, tuurlijk wel, alleen ik kijk even vanuit mijn kijkpunt wat beter is voor de maatschappij.
Ik bedoel, zo kunnen we de staatsschuld bijv. oplossen
En ik heb het gevoel dat je me als een ware nazie ziet... Sorry vriendelijke vriend, maar zo ben ik niet.
En inderdaad staat er in de bijbel dat homosexualiteit niet goed is, daar ga ik zeker ook niet tegen in, het is gewoon niet goed.
Maar er zijn genoeg homosexuelen die nuttig zijn in de maatschappij.
Trouwens, ik snap niet hoe jij bij deze dingen komt, want wat heeft dat in hemelsnaam met deze discuzie te maken?
|
Ik zal van jou nooit gaan beweren dat ik je als een soort nazi zie, maar ik moet wel eerlijk toegeven dat je op sommige punten wél de zelfde gedachtengang volgt. Misschien dringt het niet helemaal tot jezelf door, maar je moet al die dingen die jij hier al beweert hebt in topics eens opschrijven, en dan de stellingen van nazi's er naast leggen. In mijn ogen zijn er verschillende overeenkomsten.
Ik heb je gedichten ook allemaal lezen, ook die over joden en nazi's. Je gedichten zijn best mooi, enkel zou ik als ik van jou was eens proberen over blijere en leukere dingen te schrijven. Ik durf er voor wedden dat die gedichten nóg mooier zouden zijn
Verder is het me (alweer) opgevallen dat je de maatschappij er bij sleurt. De maatschappij is gewoon een stom ding waar jij geheel uit maakt. Misschien word het eens tijd om eens te kijken wat er àchter dat woord zit. Mensen die niet tot dat ideaalbeeld horen, zijn daarom niet minder