Onderwerp: World Idol..
Enkele bericht bekijken
Oud 25 December 2003, 13:55   #18
The Phit
Guest

Standaard

Kurt uit Noorwegen (die hobbit ja)., Die was echt t allerbest, serieus wat een stem heb die jongen, dat is nog eens wat anders dan telkens dezelfde soort types die steeds een ballad zingen,.
En dan die gozert uit Australie met zn ontplofte rothoofd, zeggen ze in de krant dat ie geweldig en superknap is, en mocht ik nou gisteravond in de stad niemand tegengekomen zijn die dat ook vond. wat een lacher die kerel.
En die Will Young dan, ik was t totaal met die jurylid uit Polen eens,. Het is een schande dat die kerel een geweldig nummer van wijlen Jim Morisson verknald. Terwijl ik You and I van diezelfde will toch best een leuk nummer vond. Hij heb t dus echt verkloot.
Nee, doe mij maar die Kurt uit Noorwegen, een heerlijke stem, een dom uiterlijk, dat is nou echt een idool. Net als die knul uit Belgie, die zag je ook gewoon leven voor zijn muziek op het podium en hij komt spontaan over en heeft niet van die kansloze commerciele lachjes die een zogenaamd "idol" moet hebben. Die Peter uit belgie mag van mij 2e worden. Achter mijn favoriet Kurt.

Lang leve kurt :respect:
  Met citaat antwoorden