Onderwerp: Jeetje
Enkele bericht bekijken
Oud 26 December 2003, 14:09   #76
annomeisje
Guest

Standaard

Citaat:
Originally posted by Jamiel
Ach weet je meid, we zitten wel moeite te doen om jou van gedachte te veranderen, maar het heeft kennelijk geen zin...
Wij hebben je gewaarschuwd, ook al willen wij niet een ouderrol voorstellen, maar als je daadwerkelijk zo eigenwijs bent, zul je zelf de gevolgen moeten overzien.

Nu zeg je natuurlijk : " Jah inderdaad, laat mij mijn eigen weg gaan "

Je bent zo wel egoistisch bezig, je vriendin heeft het beste met je voor, vandaar dat ze echt is geschrokken. Je familie dingen laten verzwijgen is ook verkeerd.
Straks als jij dood bent door deze ziekte, aka "levensstijl", zullen ze de waarheid wel moeten vertellen en daar heb jij gewoon schijt aan.

En ga mij niet zeggen dat als er iemand doodgaat je er niet om hebt moeten huilen, want zoiets laat niemand koud.
Er gaan ook mensen dood door wat jij nu meemaakt.
Jij gaat het nog heel zwaar krijgen
Mijn familie laat ik geen dingen verzwijgen en ik snap niet wat je bedoelt, ik ga amper tot niet met me familie om en ze weten niks van mij, dus waar zouden ze over moeten praten?

En me vriendin dwing ik al helemaal niks.

En natuurlijk heb ik vroeger wel eens gehuild om de dood toen ik dat nog niet begreep. Alleen sinds de laatste begravenis die ik heb mee gemaakt heb ik in gezien dat het nodeloos is, en dat ik de persoon in kwesitie toch weer zie.
En ja, er zijn veel mensen dood gegaan, 70%, 700 op de duizend mensen, dat is veel. En zwaar, ik heb brede schouders die veel kunnen dragen.
  Met citaat antwoorden