Onderwerp: Plaats hier
Enkele bericht bekijken
Oud 26 December 2003, 21:29   #28
bartje518
Aachen TSV

bartje518's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Originally posted by theo tank
Bart wat kan ik als Feyenoordsupporter er aan doen dat jullie door ons bestuur dmv een belachelijke regeling genaaid worden? Als roda een sterke vertegenwoordiging had gehad, dan hadden ze die regel gewoon bij de Knvb aangekaard, net als Den Haag dat heeft gedaan. Die zijn ook in het gelijk gesteld door de voetbalbond, die verklaard heeft dat het bij Feyenoord om een commercieel probleem gaat waar ze zelf maar een oplossing voor moeten zoeken, dus waar de tegenstander niet de dupe van moet worden.

Bij Feyenoord ontbreekt het dus ook aan een sterke vertegenwoordiging, zodoende kunnen clubs en burgermeester doen en laten wat ze willen.
't Zelfde geldt voor de SOVS, die zo trots zijn op hun ledenbestand, maar niet verder komen dan stoeltjes tellen in Groningen..
Zeg ik ergens dat de schuld ligt bij r_i_vanthof? Nee dus Ik zeg alleen dat het overal een puinzooi is, en dat feyenoord niet zo moet zeuren wanneer ze zelf eens genaaid worden, aangezien ze zelf ook de clubs naaien door gewoon kaarten te verkopen aan eigen aanhang (dus de schuld ligt bij het F-bestuur).

Onderhandeling bij Roda komt toch nooit meer goed. De ruggegraat van de verantwoordelijke roda-onderhandelaar is te vergelijken met die van een afgeblakkerde lucifer van de Aldi.
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden