Citaat:
Originally posted by dieterke
ja :
ze integreren sun ms neit meer WAT ZE WETTELIJK MOETEN !!!!
|
vertel es? wat moet je van unix integreren in een win32 omgeving?
Citaat:
Ze houden zich neit aan de W3C standaard met Internet Explorer wat ze WETTELIJK VERPLICHT ZIJN.
|
*lacht* w3c is dus ABSOLUUT niet verplicht. het is een hulp middel voor bedrijven om te zien welke dingen er standaard mogelijk moeten zijn in een browser. maar daar houdt het wel mee op.
Citaat:
EXEL IS oorspronkelijk een open source programma voor unix zij hebben die code op hun naam gezet door die voor windows om te zetten.
|
enige referenties daarvan graag?
Citaat:
ZE GEVEN hun broncode neit vrij (buiten aan sommige mensen voor ontwikeling)
terwijl de rechtbank ze VERPLICHT heeft om elke keer de bron code vrij te geven.
|
ook onjuist, ze zijn helemaal niet verplicht bronnen vrij te geven. zou wel helemaal te zot worden heh, ze zijn nog altijd geen open source clubje
Citaat:
OP netwerken (lan) vinden ze geen linux hiervoor moet linux SAMBA instaleren en dan gaat het wel. WINDOWS meot normaal linux herkennen.
|
wat mier je hier nou? als je samba installeert herkennen pc's elkaar

dus?
samba bestaat onder linux voor het SMB protocol, dat doet oa. file sharing. Windows heeft dat al geïntegreerd zitten, dus zie je het niet als losse deamon. maar verder heeft samba niks met herkenning te maken hoor.
Citaat:
als ekl ander bedrijf dit doet moeten ze boetens betalen enz maar microsoft heeft een monopolie (op hme PCs)
|
mja dus? je moet es weten hoeveel zaken ze geschikt hebben met leuke bedragen

. daardoor komt het meeste niet eens voor het gerecht.
en als je het ergens niet mee eens bent, klaag ze maar aan! de kans dat je wint is miniem, aangezien MS vrij goede advocaten heeft
Citaat:
zo kan ik nog uren door gaan maar ik ga eten
|
mja, baseer het volgende keer wel ergens op
MS is zeker geen fris clubje, maar aan de reacties te zien kennen hier weinig mensen de échte gronden, dus dat laat ik maar zitten.
mocht je iets serieus willen vinden (is niet bepaald moeilijk te vinden) google is je vriend. daar staan zat zaken die je aan het denken zetten