Onderwerp: beleids-discussie
Enkele bericht bekijken
Oud 27 December 2003, 16:04   #9
bartje518
Aachen TSV

bartje518's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

PFP heeft wederom gelijk. Maar het is een beetje als Pim Fortuyn. Ook die riep dingen die waar waren, maar al eens eerder geroepen werden. Toen ik ditzelfde bij de vorige verkiezing riep, werd ik afgemaakt, en door een niet nader te benoemen figuur als 'troll' bestempelt, die er enkel op uit was om de sfeer te verzieken. Hoe jammer, maargoed, het is nog niet te laat.

Ik ben het geheel met PFP eens dat sommigen naar mijn vermoeden zullen stemmen in de trant van: ik vertrouw hem niet, of blabla. Of sterk de voorkeur hebben voor mensen die ze meer mogen dan een ander. Inmiddels zal het welicht wat verder beargumenteerd worden (na alle heissa sinds de vorige keer), maar iets zeggen in de trant van: ik kan niet met die samenwerken (waar is dat voor nodig als gewone FB?), of: het heeft niets te maken met of ik hem/haar mag ofzo Ja, zo lusten we er nog wel een paar! Puur op kwaliteiten zal toch niet gestemd worden, en die mensen die dat niet kunnen, ben ik het geheel met PFP eens, die moeten eruit. En ik denk ook dat ik net als hem dezelfde namen in mijn hoofd heb, doch ik noem ze nog niet. Wie weet vergis ik me namelijk net als de vorige keer (toen ik vermoedde dat met in zake mijn onterechte ban niet objectief kon stemmen), en dan moet ik wederom mijn woorden terug nemen, vandaar Maar we zullen zien
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden