Je hebt helemaal gelijk Bartje en daarom ben ik ook voor openlijke verkiezingen, waarbij de gewone leden iets meer macht krijgen. En waarbij een forumbaas op
proef wordt aangenomen. Natuurlijk moet de eind redactie wel in handen zijn van de betrouwbare

beheerders. Maar de manier hoe het nu gebeurt is nogal krom en het doet ook geen recht aan sommige mensen, die kwalitatief heel goed zijn maar toch worden beoordeeld of ze wel of niet aardig zijn tegenover de crew en wel in het clubje passen. Daarom vond ik het wel jammer dat Tyskie wegging. Ook ben ik er tegen om een nieuweling als Forumbaas aan te nemen, aangezien ze dan de kans krijgen om diegene helemaal in te pakken, waardoor hij zijn scherpte verliest. )noem geen namen) Maar het forumbaas op proef aannemen vind ik wel een goede en dan na een maand moeten de leden stemmen of ze tevreden zijn met het optreden van deze persoon.
Ik weet niet of dit allemaal valt te realiseren, maar 1 ding staat vast en dat is: de huidige manier van beleid voeren tov het benoemen van nieuwe forumbazen is krom.