Onderwerp: beleids-discussie
Enkele bericht bekijken
Oud 27 December 2003, 17:42   #17
Youssef
Banned

Standaard

Citaat:
Originally posted by PFP
dat is echt een goede instelling om dingen te veranderen.

Ik ben het wel met je eens Tyskie, maar wat stapper al zei: vriendjespolitiek. Daar valt eigenlijk alles op dood.
In hoeverre sta je achter vriendjespolitiek? Wat versta je onder vriendjes politiek? Begrijp me goed, ik sta niet achter het huidige beleid, ik kijk slechts vanuit een ander perspectief dan jij doet. Tot nu toe ziet het ernaar uit dat jij het allemaal maar erg gemakkelijk ziet.

Vriendjespolitiek is op zo een forum als deze eigenlijk onmogelijk te vermijden. Aangezien ik het met je eens ben dat hier geen geschikte crewleden te vinden zijn. Dan hou je dus een handjevol users die niet echt geschikt zijn, maar toch wel forumbaas kunnen worden. En die moet je nu eenmaal kennen! Je moet met ze gepraat hebben over MSN of op welke andere manier dan ook.

Anders ben je simpelweg te onbekend om een oordeel over je te kunnen maken. Op dit forum kom je nou eenmaal weinig hoogstaande discussies tegen, je kunt mensen daar bijna niet op beoordelen. Dus je moet het maar via andere wegen hebben.

Zie als voorbeeld maar Fade Of Light, die KWAM ooit goed over en die is dus zonder vriendjespolitiek in de crew gekomen. Tyskie ook. Maar wie stel je dan voor als je niemand ziet zitten? Denk je dat ze de userlist uit gaan printen en met een satéprikkertje gaan gooien?

Bekijk het eens van een andere kant... Maar wat dat betreft ben ik het wel met je eens dat mensen met gedachtengangen zoals LoeLoe, 0vera of wijlen Irene hebben niet geschikt zijn.

Youssef is offline   Met citaat antwoorden