Ik zie je probleem, Youssef. Maar dat komt omdat ik altijd met enkelen heb gestaan in de mening dat het probleem vroeger is ontstaan. Het is heel geleidelijk gegaan allemaal. Vroeger kende 'ons' ons nog niet, toen startte het forum pas, en had je mensen als Sgatje, Loeloe, jij, BlueWolf, Koelkast, Irene, Manderijn enzo als FB. Een bont gezelschap eigenlijk. Totdat er ooit de eerste FB's aangenomen moesten worden. Gekeken werd niet naar kwaliteiten, maar naar het karakter van iemand. Tyskie was er al veel langer, maar werd toch géén FB. Neen, men kwam liever aan met mensen als Linnea, BoP enzo. Allemaal hele aardige mensen, niets mis mee. Maar als het aankwam op een discussie met sommige leden zag je dit soort mensen eigenlijk nooit. En zo werden steeds meer mensen vervangen door mensen die prima tot 'de groep' hoorden, en zoals je al aangeeft, die er nu ineens uitmikken gaat niet, dat zou ik als beheerder ook niet kunnen doen. Zoiets moet gelijdelijk gaan. De '2 stromingen' binnen dit forum die ik al eens noemden is niet als dusdanig in de staff vertegenwoordigt, integendeel, omdat de ene stroming er al inzat, zijn er alleen van die bepaalde stroming mensen toegelaten. Ik heb dat al bij 2 verkiezingen aangekaart, maarja, tot voor kort stond ik alleen met die mening, en bereik je niet zoveel. Bovendien werd het door staffleden meestal als volslagen belachelijk bestempelt. Tyskie is toen aangenomen, tja, omdat men gezien de mening van de leden niet anders kon? Ik weet het niet anders, wie het weet mag het zeggen

.
Ook nu weer denk ik dat bijvoorbeeld als het om mij gaat enkelen zullen zeggen: voldoende kwaliteiten, maar.. En dan komt er meestal denk ik iets in de trant van 'past niet binnen de groep, zal botsen met die en die'. Tja, tegen zoiets kun je niet opboksen. Het feit dat ik nog nooit iets uit mannenforum heb doorverteld e.d. telt dan ineens niet meer mee.
Om die reden zie ik ook graag Dextor beheerder worden. Iemand die mijns inziens niet zulk soort slapheid tentoonspreid, en vaak zeer objectief kan oordelen.
Het idee proef-FB van PFP vind ik voortreffelijk. Mits er gemotiveerd wordt bij een poll. En dan ook nog met bewijzen wat die proef-FB in jou ogen niet goeddeed (onterecht slotje, geen slotje, gedrag). Dit kan eenvoudig middels een simpel linkje. Op basis dáárvan diend dan gestemd te worden!
@ Tyskie, die andere nicknames zijn geloof ik allemaal gebanned gebleven, dus ik heb er nog maar eentje hoor