Onderwerp: Leef je dan?
Enkele bericht bekijken
Oud 27 December 2003, 19:59   #62
Foetsy
aber, warum?

Standaard

Citaat:
Originally posted by WhizzCat
Vastwel, maar ik ben een filosoof, geen pschiater....
ik zeg toch ook dat je een filosoof bent, was Nietsche ook. Hij heeft de rassenleer verzonnen, maar niet op de manier waarop Hitler hem opvatte, ik dacht dat jij misschien wist wat ie pecies allemaal zei.

Citaat:

Weet je waar ik zin in heb? Om mensen als jou eens één week samen met een gehandicapt iemand te laten samen wonen en dan je nog eens vragen wat je hier van vindt.
dan raak je emotioneel betrokken, als je emotioneel betrokken raakt kan je niet meer op utilistisch (dat was toch het woord, staat nl niet in de vandale?) nivo nadenken. Dit gaat om datgene wat uiteindelijk het beste voor de mensheid is, op biologisch nivo. Om het menselijk ras te laten evolueren, en niet te laten afzwakken (wat nu gebeurt).
Citaat:

Niet de gehandicapten een spuitje geven, mensen als jou, en ja Beheerders van dit forum, geef me maar ban als jullie dat nodig vinden, dit is een post die niet kan maar het moet gezegd worden, als jullie me bannen kom ik ook niet meer terug, maar weet wel, dit soort mensen als annomeisje, die verdienen een ban.
doe rustig en denk na.

Je kan het op 2 manieren bekijken. Op die manier warop zei het bekijkt en de manier waarop ij het bekijkt. Ik bekeek het vroeger op de manier waarop zij het bekijkt. Maar op die manier kom je niet ver omdat deze hele maatschappij is gebaseert op de manier waarop jij het bekijkt.