Citaat:
Originally posted by annomeisje
Moet je horen wie het zegt, je praat gewoon je ouders en docenten naar en je bent te lui in je donder om zelf naar te denken. Waarschijnelijk zal jij het wel fijn vinden om zielig te kunnen zijn, om zwak te kunnen zijn. En je bent er volgens mij ben jij tot alles in staat om dat doel te berijken...
|
meisje je hebt gdvr geen besef van wat je nu zegt
te lui om zelf na te denken ???? echt je zou moeten weten hoe aargh woedend je me maakt door dat te zeggen , gelukkig is het maar via het stomme net. Als je zoiets zegt doe dat dan op basis van uitspraken die ik hier al gedaan heb waaruit je kan afleiden dat ik niet verder nadenk over de wereld en over het leven !!
Ik doe niets anders , constant , en ben wel verstandiger dan veel andere bekrompen mensen die hier rondlopen.Dit bedoel ik dan niet om meerderwaardig over te komen ofzo want dat ben ik totaal niet , ik heb geen probleem met mensen die niet verder nadenken en mooi gevormd worden door de verwachtingen van de maatschappij omdat zij ook gelukkig kunnen zijn.
En er alles aan doen om dat doel te bereiken ..ik ben tegen het principe van doelen na te streven en als dat doel weer bereikt is , voor een ander doel te streven want ik denk totaal anders dus dat typeert al hoe onzinnig die post van je wel is !!
Als je mishandelt wordt door je man , ga je toch gewoon weg bij hem ,tuurlijk , zo simpel is het...

volgens mij ben jij dan wel diegene die niet verder nadenkt hoor