Enkele bericht bekijken
Oud 28 December 2003, 14:40   #42
dext0r
veteraan
 
dext0r's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 November 2001
Locatie: Zwolle
Berichten: 14.938
Stuur een bericht via ICQ naar dext0r
Standaard

Citaat:
Originally posted by ik_ben_de_man
moeten ze maar zelf de helpdesk runnen , of een beter bedrijf zoeken....

ik durf bijna te wedden dat 80% van de klachten die een helpdesk binnenkrijgt op last is van de stupiditeit van de gebruikers zelf..
het is daarom niet verwonderlijk dat ze je gauw afwimpelen met een stom lul verhaaltje of het probleem bij jezelf leggen. terwijl ze ondertussen wellicht al bezig zijn met het oplossen van een storing..

overigens moet je ook ten rade nemen dat wanneer er bij 1 iemand een problem wordt geconstateerd er eigenlijk nog niet veel aan de hand is..pas wanneer er een straat of een wijk plat ligt.. dan wordt hte zaak voor hun om er wat meer vaart achter te zetten en kunnen ze ook nar de mensen die bellen naar buiten brengen dat het om een bekende storing gaat..

ieder geval individueel behandelen is gewoon niet te doen..
__________________
hoi ik koop mijn vette dag aanbiedingen op http://aanbiedingvandaag.nl
dext0r is offline   Met citaat antwoorden