Onderwerp: beleids-discussie
Enkele bericht bekijken
Oud 28 December 2003, 15:18   #28
bartje518
Aachen TSV

bartje518's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Zaak is trouwens wanneer je een FB op proef wilt laten draaien dat je zelf de zaakjes keurig op orde moet hebben om hem te kunnen beoordelen. Het kan dan niet zo zijn dat hij/zij slachtoffer wordt van de puinhopen die anderen laten slingeren.

Ik zou inderdaad graag van iedereen horen wat hij/zij nu van de in dit topic geopperde ideëen vindt, en dan graag reacties inhoudelijk houden, en niet op de personen die met dat idee kwamen, en ook geen reacties die negatief zijn omdat ze aan eigen macht kunnen tornen (soms worden ideëen aan de kant geschoven uit angst voor een deel van de eigen macht in te leveren).

Als er trouwens een fotoboek komt zou ik dat liever doen dat FB worden (het fotoboek onderhouden dus). Anders stel ik me kandidaat, doch voor een paar fora nog maar: dit forum, sport en/of Discussie. Op de rest kom ik tegenwoordig te weinig om goed werk te kunnen verrichten.
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden