Enkele bericht bekijken
Oud 28 December 2003, 17:18   #30
koelkast
ubergruber

koelkast's Avatar

Stuur een bericht via AIM naar koelkast
Standaard

Citaat:
Originally posted by annomeisje
Inderdaad, de meeste mensen kunnen dat niet, alleen de meeste mensen die kunnen gedachten en gevoel niet van elkaar scheiden en zo alles doen, dat kan ik wel, en ik deins niet terug van geweld.
En natuurlijk zal ik wel weer fout zit, alles wat op deze wereld fout gaat ligt immers altijd aan mij, dat mensen mij bedrijgen en bang maken is niet erg, want zij dragen geen wapen. Dat mensen mij inelkaar slaan zonder rede als ik geen wapen draag is immers niet erg, want zij zijn ongewapend. Dat mensen mij altijd lopen te vernederen en te kleineren is niet erg, want zij dragen geen wapen. Dat ik jaren lang met een wapen heb moeten slapen want ik bang was aangevallen te worden door me broer is niet erg, want hij gebruikte immers geen wapen. Maar...ja, ik ben slecht, heb "rare" gedachte en denkbeelden, en durf te zeggen wat ik denk, dus ik ben slecht, dus ik moet me laten manupuleren en me wapen wegleggen, nou vergeet het, nooit van me leven niet! En mocht de politie me wapen afnemen, dan regel ik wel weer een nieuwe.

als je werkenlijk ZONDER reden in elkaar wordt geslagen is het idd niet jou schuld maar nog steeds geen reden om met een wapen op zak te gaan rond lopen. We zien in amerika wat het effect daarvan is.

Verder lees ik je post met ontsteltenis en kan je alleen melden dat je vuur in dit geval niet met vuur moet bestrijden. Dat jij nu met een wapen op zak loopt met blijkbaar een hoop opgekropte frustratie betekend dat je een gevaar bent voor de mensen om je heen en dus de samenleving.

Ik zou serieus op zoek gaan naar porffesionele hulp niet omdat je gek bent of niet zou deugen maar omdat er mensen zijn die je kunnen helpen met je frustratie mensen die je zullen begreipen waar je je verhaal kwijt kunt en waar je je veilig kunt voelen. Ik heb nu het idee dat je je namelijk nergens veilig voelt en dit is een onterecht gevoel in ons koude kikker landje.